Jaargang 27/2019/nr.3

Deze keer in Tijdschrift voor Remedial Teaching:

Een intervisiegroep met leden uit Zuid-Oost Brabant heeft, door ziekte van één van de leden en het beëindigen van de praktijk van een andere rt'er, behoefte aan één tot twee nieuwe leden. Zij opereren nu in de regio Nuenen / Heeze.

Enthousiaste remedial teachers kunnen zich voor deelname melden bij Thea Mommersteeg, e-mailadres: theamommersteeg@gmail.com

Samenvoeging van twee intervisiegroepen bestaat natuurlijk ook tot de mogelijkheid.

 

Oproep deelnemers intervisiegroep Zuid-Oost Brabant

Body: 

Een intervisiegroep met leden uit Zuid-Oost Brabant heeft, door ziekte van één van de leden en het beëindigen van de praktijk van een andere rt'er, behoefte aan één tot twee nieuwe leden. Zij opereren nu in de regio Nuenen / Heeze.

Samenvoeging van twee intervisiegroepen bestaat natuurlijk ook tot de mogelijkheid.

Enthousiaste remedial teachers kunnen zich voor deelname melden bij Thea Mommersteeg,

e-mailadres: theamommersteeg@gmail.com

Tijdschrift nummer 3 van 2019 is uit. Een eigen exemplaar ontvangen? Stuur een mail naar bureau@lbrt.nl.

Ook in september 2019 starten wij weer met de cursus 'Behandelaar ERWD'.

Deze cursus bestaat uit zes bijeenkomsten op donderdagen van 17.00-20.30 uur en vinden plaats in Bunnik in de periode september 2019 t/m januari 2020.

Voor meer informatie en inschrijving: Klik hier  

De Hollandse School Limited te Singapore zoekt per 1 augustus 2019 Een enthousiaste remedial teacher (M/V) voor een fulltime aanstelling

Tijdschrift nummer 2 bestellen? Word nu abonnee en ontvang alle uitgaves van 2019... Stuur een mail naar bureau@lbrt.nl 

Veel leesplezier!

 

Wil je Tijdschrift voor Remedial Teaching nummer 2 ook ontvangen? Word abonnee! Schrijf je in via: bureau@lbrt.nl 

ICU staat voor Instituut voor Consultatie bij leerproblemen Utrecht. Kinderen, jongeren en volwassenen met leerproblemen staan vanaf de oprichting in 1988 centraal in onze praktijk. Diagnostiek van lees-, spelling- en rekenproblemen en de begeleiding van kinderen en jongeren op deze gebieden behoren tot onze belangrijkste werkzaamheden. Wij vinden dat kinderen, jongeren en volwassenen met leerproblemen de best mogelijke zorg verdienen en bouwen daarom een persoonlijke en zorgzame relatie op met onze cliënten en andere betrokkenen.