Leden en abonnees hebben automatisch toegang tot deze editie.
Beschrijving
De laatste uitgave van TIjdschrift voor Remedial teaching staat boordevol interessante artikelen. Zoals:
Denktalent bij kleuters? Stimuleer creatieve denkvaardigheden - Annelies de Muijnck
Wil je van dit artikel de literatuurlijst bekijken? Klik dan hier
Het schrijven van begrijpelijke kind-informatie op taalniveau B1 - Janneke de Waal
Wil je van dit artikel de literatuurlijst bekijken? Klik dan hier
Het belang van interprofessioneel samenwerken - Jerôme van Dongen
Er zijn meer klanken dan letters …Leren spellen en lezen vanuit een onderzoekende houding - Ilja Hoogenberg-Engbers & Linda Peeters
Het belang van goede intervisie - Intervisiegroep Hilversum viert haar jubileum en legt dit uit
School in Praktijk
Efficiënt automatiseren van rekenfeiten is mogelijk - Tilde Bracks
Inhoud
- RedactioneelRedactioneel - 31/5
- AchtergrondDenktalent bij kleuters? - 31/5
- OnderzoekHeeft u mijn verslag gelezen? Het schrijven van begrijpelijke kind-informatie op taalniveau B1 - 31/5
- AchtergrondInterprofessioneel samenwerken rondom het kind - 31/5
- GastcolumnDagboek - 31/5
- ThemaEr zijn meer klanken dan letters … - 31/5
- PraktijkSuccesvolle intervisie, dat doe je zo! - 31/5
- PraktijkCasus uitgewerkt tijdens intervisie - 31/5
- School in praktijkHoud een remedial teaching traject kort, bondig en met een resultaatgerichte aanpak - 31/5
- ThemaEfficiënt automatiseren en rekenfeiten is mogelijk - 31/5
- ColumnMomentum - 31/5
- Eigen BedrijfEigen praktijk en belastingen - 31/5
- Remedial PlayingRemedial Playing - 31/5
- RecensiesRecensies - 31/5
- VerenigingsnieuwsMijlpalen en leermomenten - 31/5
- VerenigingsnieuwsGeheimhoudingsverklaring tekenen, wel of niet doen? - 31/5
Leden en abonnees hebben automatisch toegang tot deze editie.