U bent hier:

Jaargang 27/2019/nr.3

Jaargang 27/2019/nr.3

Deze keer in Tijdschrift voor Remedial Teaching:

  1. Sneller leren lezen in groep 3 met een tabletgame
  2. Breinhelden: doordacht werken aan executieve functies
  3. Vloeiend van groep 2 naar 3: hoe ga je het gesprek hierover aan met de leerkracht?
  4. Remediërende materialen van De Zuid-Vallei vernieuwd
  5. Kinderen met dyslexie leren efficiënter met audio-ondersteuning
  6. Interview met Jessica Hebly van Het Perfecte kind: ‘Wat je aandacht geeft groeit!’
  7. Gastcolumn van Peter de Visser: eigenaar van zijn eigen verantwoordelijkheid?
  8. Het Dilemma: school wil geen rt’er inschakelen, een onderwijsassistent volstaat. Wat te doen?
  9. Gericht oefenen met de Kerndoeltrainer

Inlog voor leden

Deze keer in Tijdschrift voor Remedial Teaching:

  1. Sneller leren lezen in groep 3 met een tabletgame
  2. Breinhelden: doordacht werken aan executieve functies
  3. Vloeiend van groep 2 naar 3: hoe ga je het gesprek hierover aan met de leerkracht?
  4. Remediërende materialen van De Zuid-Vallei vernieuwd
  5. Kinderen met dyslexie leren efficiënter met audio-ondersteuning
  6. Interview met Jessica Hebly van Het Perfecte kind: ‘Wat je aandacht geeft groeit!’
  7. Gastcolumn van Peter de Visser: eigenaar van zijn eigen verantwoordelijkheid?
  8. Het Dilemma: school wil geen rt’er inschakelen, een onderwijsassistent volstaat. Wat te doen?
  9. Gericht oefenen met de Kerndoeltrainer