Geplaatst:
Deze keer in Tijdschrift voor Remedial Teaching:
- Sneller leren lezen in groep 3 met een tabletgame
- Breinhelden: doordacht werken aan executieve functies
- Vloeiend van groep 2 naar 3: hoe ga je het gesprek hierover aan met de leerkracht?
- Remediërende materialen van De Zuid-Vallei vernieuwd
- Kinderen met dyslexie leren efficiënter met audio-ondersteuning
- Interview met Jessica Hebly van Het Perfecte kind: ‘Wat je aandacht geeft groeit!’
- Gastcolumn van Peter de Visser: eigenaar van zijn eigen verantwoordelijkheid?
- Het Dilemma: school wil geen rt’er inschakelen, een onderwijsassistent volstaat. Wat te doen?
- Gericht oefenen met de Kerndoeltrainer
Inlog voor leden
Deze keer in Tijdschrift voor Remedial Teaching:
- Sneller leren lezen in groep 3 met een tabletgame
- Breinhelden: doordacht werken aan executieve functies
- Vloeiend van groep 2 naar 3: hoe ga je het gesprek hierover aan met de leerkracht?
- Remediërende materialen van De Zuid-Vallei vernieuwd
- Kinderen met dyslexie leren efficiënter met audio-ondersteuning
- Interview met Jessica Hebly van Het Perfecte kind: ‘Wat je aandacht geeft groeit!’
- Gastcolumn van Peter de Visser: eigenaar van zijn eigen verantwoordelijkheid?
- Het Dilemma: school wil geen rt’er inschakelen, een onderwijsassistent volstaat. Wat te doen?
- Gericht oefenen met de Kerndoeltrainer