U bent hier:

Jaargang 29/2021_2

Jaargang 29/2021_2

Deze editie in Tijdschrift voor Remedial Teaching:

  • Interview CDA kamerlid René Peters: ‘Het onderwijs heeft de remedial teacher als professional nodig’ 
  • Leerstoornissen: de gevolgen van de diagnose en de rol van het onderwijs 
  • Onderzoek: hoe rekenen Nederlandse basisschoolleerlingen nu echt? 
  • Rekenangst: je kan er wat tegen doen! 
  • Diversiteitscompetentie: professioneel omgaan met verschillen 
  • Het Wereldspel. Bouwen aan inzicht in de binnenwereld van een leerling 
  • Mee in de wereld van NT2 RT. Deel 1: de start! 
  • Eigen praktijk. Ondersteunen bij verlieservaringen

Interview CDA kamerlid René Peters: ‘Het onderwijs heeft de remedial teacher als professional nodig’ 

Auteur(s): Melanie Modderman

In deze uitgave een interview met Rene Peters over zijn Motie Dyslexie en het belang van de remedial teacher in het onderwijs. U kunt dit artikel NU gratis downloaden. 

/sites/default/files/userdata/RT%202021-2-Interview%20Ren%C3%A9%20Peters.pdf